i love snus

städat var det här. lisa fisa är så duktig. imorgon får jag vara med min s-syster och saga, roligt, jag längtar !
jag vill kunna ladda ner fina människor till sims, men dom fungerar fan inte, jag blir ledsen, det är ju inte roligt att spela och leka med fula människor och fula kläder till dom... såg att det kommit nått ikea sims spel, roooligt, men den fanns inte ännu att ta hem, så får vänta några dagar så får jag nog den oxå, hihiiiiii, det är så himla roligt att skapa människor och familjer sen att bygga deras hus, det är skojj, jaaaa jag är en tönt ! grr, måste be Dustin kirra maskar igen (worms), den är rolig ! 

näe, nu ska jag ta mig något att dricka och sedan efter det en SNUS !
fan jag har snusat över 6 år nu :S kanske dags att sluta snart ? tänderna mår nog inte så bra,
men det är ju så förbannat gott med snus ! ! !



Du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag ser på innan jag somnar på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0