jävla rök(räk) hahaaaaaa

Vafaaan ? vaknade imorse och det luktade rök (cigarett rök) i vårat tv rum... men sen försvann som lukten, nu luktar det som fan igen, fast i hela lägenheten ! ! ! Här inne är det ju inte någon som rökt, men det är någon av mina grannar som röker något som luktar väldigt äckligt... Luktar äckel, fan vad jag hatar den här jävla rök lukten, hur fan kan man röka ?

Har vart med systrarna & Saga idag, det var roligt men kan inte rekomendera det nya fiket här i stan... Inte i min smak, det var ju fint där och trevlig personal, men på ett fik är det något till som måste vara bra ;P
Igår var jag också med mina systrar, jag, Nina och Saga hälsade också på Peka igår, det var trevligt.
Lotta var min kvällskompis igår och vi gjorde fruktsallad.

Det var lite skönt att sova ensam inatt, men jag kännde ändå att det var något som fattades mig - min gris !
Var tvungen att vara vaken jätte länge så jag skulle slippa vara rädd när jag hade insomning, men jag kollade tv ganska länge sen läste jag i min bok sen när jag bestämmde mig för att jag skulle sova så somnade jag pang poff, påengång !
Så skönt !

Idag kommer E tillbaka, roligt : )

Kommentarer
Postat av: tina

vad är de för något nytt fik? ^^ vars ligger det?

2008-09-23 @ 20:45:33
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0