love, love, love...

Jag har alltid vart den som fryser och har kalla händer, det har jag ännu, men jag brukar även frysa och vara kall under nätterna, men nu svettas jag som en gris (kanske för att jag är smutsig som en) om nätterna, så inatt när jag skulle sova tog jag bort själva täcket och sov bara med påslakanet, sen frös jag hela jävla natten och fattade inte att vakna till för att ta täcket på mig, sen när Dustin kom hem så sa han: Sover du så där, fryser du inte?
Jag bah, joooo, det är så kallt.. Så satte min käraste på mig täcket och kröp brevid mig så frös jag inge mer, det är såna här små saker man måste lära sig att uppskatta, nu när jag tänker på det så ler jag och tycker det var så snällt, fint och gulligt gjort, fast det är väl sånt man gör när man älskar och bryr sig om någon ?
Nu kanske det låter som om det var det finaste han gjort för mig, haha, men jag menar bara att såna små saker betyder mycket för mig, dom små enklaste små sakerna....

Så där ja, nu har jag vart kvälls sentimental också. Tack & God kväll !

Kommentarer
Postat av: Ninna

http://www.youtube.com/watch?v=WE2nT3ZWunc&feature=related



haha...kolla den...roowligt näör hon sjunger refräng...hihoo

2008-10-01 @ 11:05:14
Postat av: lottabecca

Jaa, såna där småsaker betyder :)

2008-10-01 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0