shake that ass

Jag har som inget mer att skriva nu förtiden, känns som att allt är sagt och sen händer de inte så mycket nyss i mitt liv just nu - förutom att hela mitt liv kanske håller på att förändras .

Men jag tycker ju om att bara sitta och skriva, brukar göra inlägg för bara mig själv ibland, bara för att det är så otroligt ointressant det jag skrivit, det är det ju ändå nästan alltid, men jag menar också att jag är så dålig på att skriva, att få fram mina tankar i ord och det är konst ! Min syster Nina är grym på att skriva, tycker jag.
För grejen är ju den att jag har så otroligt många tankar i min hjärna, men jag får bara inte ut dom, kanske lika bra det.
Imorgon ska jag och Emma på lite äventyr, ska bli roooooligt ! Hoppas det blir samma väder som igår, men de kan vi väl fetglömma.

Saknar fortfarande att ha min gris runt omkring mig, så tomt och trist utan han, men på fredag då jävlar får vi kramas igen, längtar som fasen asså.

Hade en så hemsk dröm inatt igen,
tror den svarade på en av mina frågor,
och svaret är att det verkligen ska vara Du & Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0