knas dröm

Får inte vara med Fia förrän imorgon... Drömde världens knäppaste dröm inatt ! Känns onödigt att ens försöka beskriva den, för det är så mkt konstiga saker i den, jag förstår inte hur ag kan drömma en sån dröm, vilken fantasi jag måste ha ! Önskar att den fanns på film så alla hade kunnat se min lilla dröm :D 

Men jag måste förklara den lite, jag och Emma var ute och åkte bil, åkte mot hjampis där E hade sin gamla bil (som hon aldrig haft påriktigt) som jag skulle köra, men den var ju sönder, kunde inte starta den, bilen rullade bakåt och bromsarna funkade inte heller, Emma bad mig fixa något på bilen (något påhittat) som jag inte visste vad det var Emma: Men du är väl inte 12 år heller ?! Alla kan ju det där... mmm visst Emma, det finns inte ens något spnt som du sa : P Plötsligt samlades det en massa folk på parkeringen som vi var på, och så var det en örn som flög omkring, en jätte stor örn, en vit örn som flög omkring på himlen och dödade massa små fåglar, örnen flög omkring jätte länge, plötsligt landade örnen framför ett lägenhetshus och det såg ut som att örnen förvandlades till en kvinna och gick in till huset och skämdes lite för att hon ätit fåglar, sen var det en tjej som kom utspringande från ett lägenhetshuset och schasade iväg allihopa, då började jag och Emma tycka att det var lite mystiskt alltihopa för tjejen som schasade iväg oss såg ut som en häxa !

Jag och E drog iväg för att parkera bilen i ett parkeringshus just brevid, ett konstigt parkeringshus. Vi gick in i någon dröm om undrade vart fasen vi hammnat ! Ett ställe vi aldrig hört talas om, alla människor som fanns där kollade konstigt på oss, som om det var deras ställe, jag sa till Emma att jag oxå ville ha lägenhet där, dom hade en lobby med massa aktiviteter och alla hade lärt känna varann där. Vi vandrade omkring och hittade en inter sport, så tänkte vi, men vad fan är det här för lyx ? VIP Intersport ?! Men det kom mer, en massa affärer, och massa som bakade dom finaste och godaste kakorna och pajerna som man kan tänka sig, det var ett ställe på flera våningar, inga fönster ingen kunde se ut, eller in, alla märkte ju att vi inte "bodde" där, alla kollade snett på oss, men var ändå trevliga. En dam blev kär i mig och gav mig snoddar, jag och E bara skrattade och jag sa att jag har pojkvän. Fanns jätte många människor där ! Alla sorters..

Massa tjejer satt vid en bar där inne och kollade mot baren och sa, Michael var mkt snyggare förut.. Jag kollade runt och fattade inte vad dom pratade om och frågade någon vad pratar dom om ? Så var det bartenderns som såg ut som... ett mänskligt träsktroll med hängbröst, han hade visst vart världens hunk. Efter att jag och Emma vandrat omkring och kollat och haft kul och t om bråkat så ville vi hitta en utväg, fanns många liknande vägar vart vi kom ifrån, men hittade inte en riktig väg, folket runtomkring oss blev oroliga och började viskas, dom vägrade låta oss komma ut därifrån, domjagade oss, jag och Emma sprang åt olika håll jag kom till en liten affär där jag gömde mig, men dom såg mig, så jag hoppade uppåt, då sa dom: Neeeej hon har hittat Presidentens ställe ! Jag fattade ju inte så mkt, blev lite rädd, men då hittade jag presidenten och mördade hon, för hon hade hjärntvättat alla människor i hennes underbara köpcenter med hem. Jag räddade alla människorna och sa att dom var fria nu, do blev glada och någon sa åååh, jag har inte sett ljuset, eller mörkret på många år ! Jag sprang omkring och kyste massa pojkar (fanns ju så himla många och stiliga) Avbröt två kyssandes mörka killar som var bögar och dom trodde att dom aldrig mer skulle få vara tillsammans, så sa jag Go home to Africa and fuck there, haha... I denna lilla värld fick man vara som man ville, ingen var elak mot varann, alla rusade mot utgången och var fria... Jag trodde allt detta var sant, fattade inte att det var en dröm hehe.

Hörde min mobil ringa, svarade, det var Jt som ringde till mig och frågade efter Tony, sen hörde jag min ringsignal ringa igen, tänkte, hmm, har jag två mobiler ? jaaa.. det har jag ju. tänkte jag. La bort mobilen jag hade i höger hand och tyckte det var konstigt att ljudet nu kom från vänster sida, men då förstod jag att Jt har inte ringt till mig, jag har bara en mobil och nu vaknar jag för min storesyster ringer till mig... Mina drömmar är knäppa, ni skulle ha sett in i min dröm, det var helt galet :D  Är i af så farcinerad av min dröm... Tycker att den var såååå cooool, men det är så svårt att förklara allt och alla detaljer, måste ännu en gång säga att jag måste ha en galen fantasi i mitt undermedvetna...

Nu ska jag käka, tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0