du luktar blöt hund

lördag... känns som om det är sista söndagen för universum, eller nått... är trött och sliten sover för mycket, det är ett tecken på att man har lite att göra.. längtar till fredag då min bästis äntligen är leeeeeeeedig ! det är så sjukt trist att inte ha min älskling hemma på normala tider, men snart är det fredag... ganska snart i af : )
mina ögon håller redan på att bomma igen för idag, men måste ut och möta lillebror om ca en timme... kallt det kommer bli.. brrr... andra mest längtar jag till si så där halv sju på morgonen så jag slipper sova ensam.
dom senaste mornarna har jag pratat en massa med Tony, undra om vad ?
imorse hade jag i af sagt: Du luktar blöt hund.

Hade en helt sjuk och hemsk dröm inatt !
jag och en massa jag känner var fast i ett hus med knarkare som även var vampyrer och helt psykiskt sjuka !
Dom lurade in oss i dorrkans gamla hus på dalvägen, det var lördag och en kusin skulle flytta dit med sin flickvän, vi var bakis och svamlade. sen var jag emma och tony i källaren och rengjorde ett duschgolv helt plötsligt kom det en blombukett bakom mig till emma från kim och han bad om förlåt för, ja det vet jag inte... det var då alla konstigheterna började.

plötsligt var det en massa konstiga människor där, jag och fia var i ett rum med någon som tvingade fia att snagga skallen (?) bet henne i halsen och gav henne en spruta sen vette fan vart hon försvann.. dom som bodde där vaktade oss så vi inte kunde komma ut, dom konstiga människorna hade bott i det där huset länge och vi tyckte det var mysko att ingen av ens grannarna visste om vad som föregicks där, på natten sprang en massa psyk tjejer ut på framsidan av gården och pissade och sket och skrek och var helt galna, efs som jag också var pissnödig och så fick man inte gå på toaletten inomhus så pissade jag också ute... det hände så konstiga saker hela tiden. jag ville gå därifrån med tony men då spände dom fast han nånstanns och skulle kväva han i någon sorts gaskammare, sen var jag och emma fast i en källare så kom det en snusk gubbe som skulle våldta emma, jag vägrade låta det hända och man såg på han att han gillade bara våldet över det hela då sa jag att vi är på du är så snygg och het kom nu... emma kollade på mig som, vafan är hon störd? (han var fet ful och äcklig)
men sen gick han och ville inte nå mer då sa jag ; Men man såg i hans ögon hur han ville ha det... hahahaaaaa..
det hände en massa saker hela tiden, som sagt, men jag får inte ut det i ord, deras mening var i af att skada oss och sen mörda oss.. jag försökte rymma, då kom lars och jagade mig, jag gömde mig... försökte komma in till grannens hus men dom var inte hemma, typiskt tänkte jag, jag gömde mig länge han såg inte mig, sen upptäckte några mig och jagade mig.

Då vaknade jag i chock och undrade vart fan jag var och hur jag kommit dit, kännde inte smärtorna från drömmen såg sen att jag var hemma i mitt eget sovrum kollade flera gånger så att det verkligen var tony som låg brevid mig, var tvungen att försäkra mig om att det inte var någon hemsking från drömmen, jag var alldeles stirrig för jag var så rädd !
Ni förstår inte hur hemsk drömmen verkligen var ! Den går inte ett beskriva, men ni vet hur det är, man drömmer en jätte hemsk dröm, försöker förklara den så gott man kan men sen när man berättat så förstår inte lyssnaren hur hemskt det verkligen var ! haha, den bara sitter där... jaha... det lät ju verkliiiigen hemskt...

Men denna dröm var försckräkligt hemsk ! Så ni vet...
Jaaa, i slutet var det som lars och sara som ordnat det här hemmet och var ledarna... såg inte ut som dom förrän lars jagade mig...
Hoppas jag får drömma fina drömmar inatt istället för sånna här mardrömmar, tur att den här drömmen var på morgonsidan så jag kunde känna mig trygg när jag hade min man brevid mig :D god natt.

usch vad jag skrev mycket. ska inte upprepas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0