lördag 13 september 2oo8

lugnet efter stormen.

nu jävlar saknar jag min älskling utav bara helvete !

trevlig dag idag. drog upp dom sista potäterna.  karre vända, köpte massa coca cola . gick till berith, nina, saga, jag,berith ella och therese promenixade och hälsade på hjördis, det var himla trevligt ! då kännde jag så här, jag vill bo i byn igen och vill ha ett liv här, men så kommer det inte bli, för varje dag här är inte som den idag .

idag dog en man här i byn efter sjukdom, någon sorts muskel sjukdom som typ bryter ner allt i kroppen, kännde inte han alls, men vet att han alltid vart en glad man, full som nykter, en sån här riktigt trevlig man. han bodde med sin kärlek, inga barn har dom, och det är som att dom var varandras allt. han var inte alls gammal heller. jag tycker detta är tragiskt, det skär i hjärtat på mig när jag tänker på det. varför pinas och dör en sån här bra människa ? varför måste hans kvinna leva sitt liv utan honom ? hoff, jag tycker det är så hemskt för alla han lämmnat efter sig. men han mår ju bra nu, nu får han vila. vill bara ge alla hans nära en stor kram, fast jag inte känner dom heller så väl, men jag tycker att det här är något väldigt hemskt. men sånt är visst livet . varför drabbas alltid dom bästa ? dom onda och elaka lever länge och kan plåga folk i deras närhet i hundra år... nej, jag förstår verkligen inte livets alla händelser ibland.

fick verkligen inte ut mina tankar i ord, det får jag väldigt sällan, men det får duga.

Sov gott, det blir ljusare snart igen .

Kommentarer
Postat av: mor

men mellan raderna kan jag läsa ;.} jag tänker också så/kram, jag älsakr dig

2008-09-15 @ 07:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0