god natt

Nu är jag hemma hos min Mor, jag Ninni & Saga åkte hit idag på dagen, har promenixat, ätit, vart hemma och vart med Fia, ungefääääääääär. Skönt att vara hemma, enda är att jag håller på att bli galen... Det är som så att MorsFars har tänk att renovera här hemma, men det tar (som inte oväntat) en förbannad tid och allt här hemma är upp och ner och det ser mer förjävligt ut än vanligt och jag får lite psyk på det... Meeeeen det löser sig, nångång : )

Saknar tönten litegrann, ska bli läskigt att sova ensam... ;( hahaaaaaa, jaja godnatt


_____________________________________________


jaaaa, jag ser ut som en häxa och är en häxa, nu är det fast spikat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0