brad pitt

Jag tycker inte att Brad Pitt är så snygg,
tycker han mest ser ut som en hamster som samlat
alldeles för mkt mat i käften... Jepps, ville berätta det för min kära dagbok.

Nu blir det andra natten som jag ska sova hos Nina.
Hoppas att vi inte slår ihjäl varandra snart, hehe.
Nä, det ska nog gå bra.
De enda är att hon tror att hon är mer värd att gå på toa före mig...
Hon tänkte t om duscha innan jag skulle få gå på dass.
Men där sa jag: STOP ! In the name of love..
Vi stod och stampade i golvet med en fot åt varandra
och sa: Mäh, Mäh ! Äh, ni fattar ju inte.
Jo, jag är visst jätte bra på att förklara.
Slutade i af med att vi skrattade åt våra löjligheter.
Tråkigt att inte Lotta vart med oss idag, buhuuu

Är skit trött.
Saknar min älskling. Lite i af.
Tråkigt att sova ensam.
Har bara hunnit träffa han i kanske 5 minuter idag.
Puss puss, kram kram, älskar dig. bla bla...

Äh. God natt !


Kommentarer
Postat av: Nina

Men det fattar du väl, jag är äldre än dido ch har sämre fjädringar!!!måste gå före på toa

2009-04-04 @ 12:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0