dagen

Då var snart även denna dag över...
Jobbat 18-22, hann bara komma till kortids
så skulle vi iväg till Fokets Hus och kolla Sound of musicals.
Den var helt okej, ganska bra, men det är inget för min smak direkt.
Inget jag skulle kolla på i vanliga fall...
Jag blev ganska rastlös och satt och vred och vände mig i stolen,
den var ändå 2 ½ timme lång.
Det var lite opera aktigt så jag satt och låssades för mig själv
att jag var med i en film och såg ut så som dom brukar göra på film
när dom kolla på opera och blir rörda. Jag hade lite kul åt mig själv.

Jag börjar känna mig friskare, UTAN att medicinera mig.
En treo har jag tagit och fick ett piller av mommo när jag var i byn.
Men annars får sjukdomen vara och dra sin kos när den är klar med min kropp.
Gillar inte det där med att ta meduciiiin. Man har sina orsaker....

Ska troligtvis jobba helgen också. Det känns bra.
Det är såna där monster pass, 12-13 timmars lö-söndag.

Äh.. Mer bilder lägger jag in imorgon istället.
Dom är ändå inte speciellt roliga eller så,
men bra att ha i bloggen om dom skulle försvinna från datorn,
om inte annat.
Snart sängen. G´natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0