dh

Det gick bra idag. Jag trivdes.

Angående Desperata hemmafruarna...
Jag var överlycklig att det skulle vara 2 avsnitt !
Meeeen första avsnittet som visades, eeeh ?
Lite onödigt tyckte då jag. Den hade som inget att göra med nått.
Jag ville ju veta vad som skulle hända x 2 lixom.
Inte ville jag veta en snyft historia om en gubbe man aldrig sett förut i serien.
Ingen har sett han innan men alla bah äääälskade han.
Han var så bra... Gubben ingen kände.
Fast å andra sidan var det synd att han dog när han skulle på semester
och allt det andra, men ändå ! Onödigt.
Jaja, vilka hemska problem man har att skriva om.
Förlåt, jag tänkte mig inte för.

Imorgon vill jag vara frisk som ett nötskal !
Tack på förhand !

Kommentarer
Postat av: NIna

Ja du ser ju ut som ett valnötsskal som man delat i tu!!!

2009-04-15 @ 10:51:26
Postat av: Puddingen

Frisk som en NÖTKÄRNA heter det.

2009-04-15 @ 20:06:12
Postat av: lisa

jo, jag vet att man brukar säga frisk som en nötkärna, men jag är inte alltid som alla andra så jag kan tillexempelt skriva och säga FRISK SOM ETT NÖTSKAL ! ! ! Anonyma idiot

2009-04-15 @ 22:40:29
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0