don´t name the puppy

Imorse vid 05:30-06:00 så gick jag ut med lilla vovven
på en kort promenad så han skulle bli av med lite energi...
Hittade två bajskorvhögar och vaknade av en pissande vovve.
Måste gå ut lite tidigare med honom nästa morgon
så jag kanske slipper torka skit från golvet : D
Han har sovit hela natten, bara vaknat några gånger.

Imorse fick vovven även ett namn av mig; Big,
så hette ju en hund i nån film... Kanske Perceys(?)magiska gymnastik skor.
Vi var vakna tills Tony gick på jobbet och då tog jag
upp Big till sängen och vi somnade om igen
och sov brevid varann tills vi var tvungna att vakna för jag
hade ju tid hos optikern.
Jag har kommit på att jag hatar att vara ensam,
det är så tråkigt !
Men idag när jag vaknade med en mysig hund
så kände jag mig så lycklig !
Jag är rädd att jag ska bli för fäst vid little Big... Buhuuu.
Så nu längtar jag ännu mer till den dagen då jag har
råd att köpa mig min Grandis.

Nu är jag hos Lotta, Big blev för trött för att gå själv,
så vi pausar här en stund.
Klart han är trött, vi har ju redan vart på 3 promenixer : )
Tro om jag ska göra purjulökssoppa idag ?
Vore smarrigt, har vart sugen på det ett tag nu...

Här ser ni min söta lillasyster:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0