good monks !

Ända sen jag kom tillbaka till stan har jag vart så trött !
Jag vet varför. För att jag inte gör nått, är knappt ute.
Men som sagt så ogillar jag verkligen att vara utomhus i Kiruna
och så finns det inget jag kan göra här, annat är det ju i byn.
Hade jag vart i byn denna helg så hade jag just nu vart och åka slalom i Finland.
Men nej nej, inte får man det heller.
Hoja, jag har sovit som en stock. Känns som att jag sovit i evigheter.

Inatt/imorse vaknade jag till en sväng så kollade jag mot min Tony,
så låg han och kollade på mig med värsta smailet, undra vad det var om ?
Ska fråga sen när han vaknar. Har vart en mys natt,
vi har sovit så där jätte nära varann hela natten, det händer inte jätte ofta.
Men mysigt när det väl inträffar.

Sju timmar tills jag ska börja jobba. Varför känner jag mig redan stressad ?
Jaja, ha en bra lördag !

Saknar lilla pigan jätte mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0