jävla idiot jävel

Jag bor i en lägenhet, längst ner i källaren har vi som bor här
en gemensam tvättstuga.
Ett rum med två tvättmaskiner, ett torkrum, ett rum med en torktumlare.
Vi bokar våra tvättider med nyckel på en sån där grej.
Dörrarna till maskinerna är vanliga dörrar som går att låsa på utsidan.
Alla vi i huset har nyckeln dit. Förutom jag och Tony, för våran är borta.
En kärring envisas om att man MÅSTE låsa dörrarna när man tvättat klart.
För annars kan det bli skadegörelse.
Men hallå din gamla ragata, ALLA (förutom vi) har ju för fan ändå nyckeln dit ! ! !
Vill man ta sönder något så låser man fan bara upp dörren ! ! !
Det är inget "skydd" på något vis jävla idiot !
Och alla som ska ner i tvättstugan måste ha nyckel !
Dörrarna mot tvättis kan man öppna med hemnyckeln.

Ja, det var så, jag har tvätt tid nu, 12-17.
När jag kommer dit är dörrarna till alla maskiner LÅSTA !
Väntar där ett tag för någon tvättar över sin tid...
Kärrinegn kommer och jag är arg ! ! !
"Så länge jag har bott här så har vi gjort så och så och så"
" Men det spelar väl ingen roll ?! Jag måste få tvätta på min egen tvätt tid" sa jag
BLA BLA BLA, fan jävla kärring, är du helt jävla slut i huvudet på riktigt ?!?!?!
Lås inte dörrarna när det är någon annans tvätt tid !

En gång bokade jag och Tony en tid, fick tid lite senare på dagen.
När vi kommer dit hade någon låst.... Tack tack tack !
Man blir så jävla irriterad !
Men vi har ju bra grannar i våran trppuppgång så vi har fått låna nyckel från dom : )
Men idag tyckte jag att det fick vara nog med att störa mina grannar för att jag inte har nyckel.

Jag har alltid vart trevlig mot alla mina grannar,
men hon är fan störd på rikt den där jävla kärringen!

Kommentarer
Postat av: Miaa

jag skulle behövt en surig tant att skälla på just nu...

2009-04-20 @ 15:52:56
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0