lördag

Inatt drömde jag att Blondinbella hade löständer och var jätte ful.
Helt ruttet ansikte och inga tänder.... iiiuuuu.
Vi var på Karre skolan och skulle vara jury till nån sjung/dans tävling.
B-bella var jätte elak, tror hon tog mitt löshår och var bara ond.
Jag sprang där i korridoren och sa att hon var en jävla kärring jävel !
Ja, det var då jag kom på henne att hon inte hade egna tänder och att hon var ful.
Drömde sen att massa ungdomar hade blivit mördade sen blev dom zombis
och skulle mörda oss.
Drömde att jag och min nya engelska kille skulle åka en buss som hade säkert 5 våningar
och inget golv på varje våning... Det var jätte läskigt.
Drömde också att Tony skulle berätta nått hemskt han gjort mot mig för ett tag sen,
men just när han skulle säga det så vaknade jag och kunde inte somna om på ett tag...
Har drömt en massa mer konstiga saker... hohojj.

- Idag har Marianne och Marlene namnsdag.


Soligt väder har vi idag här i Kiruna ! Fasen va nice : )

Tro om det är så varmt som det ser ut att vara ?

Det ska vi snart ta reda på.....



Kommentarer
Postat av: tina

marianne, ja just de se där.. heter marianne i andra namn, efter marianne godis.. ^^ hm.



Jag hörde att det var soligt i kiruna.. Här i luule är det grått å tråkigt. men vi var å grilla iaf. ;P

2009-04-04 @ 14:03:32
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0