lost

  • Idag har Helmi och Villhelm namnsdag.

Tidigare inlägg skrevs såklart av min storesyster.

Idag åker vi till byn, det ska bli så himla skönt !
Är helt vilse på vilken dag det är.
Eller jag vet att det är måndag men det känns
som att det är en dag som egentligen inte finns.
Det känns inte som, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag.
Ja.. Ni kanske inte förstår.. Men så kan det bli ibland.
Guuud, jag känner mig helt tom på ord
så jag slutar väl här.
Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Miaa

Ja kommer då aldrig vänja mig, det stinker alltid lika mycket när man kommer dit =) och nu ska det stinka här oxå varje gång man går ut.:D

2009-04-06 @ 13:05:56
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0