sockerkaka

Idag har jag hängt med Emma lite,
coop, öb och blomster affärn, nice bajs !

Idag grattar vi även Miaa för att hon ÄNTLIGEN fått sin bebis.
En flicka som hon så gärna ville ha : )

Nu funderar jag om jag ska baka en socker kaka.
Köpte en sån kakform idag....
Skulle va smaskens att ha det till tv kvällen
men jag vet inte om jag orkar gå på konka
och sen vet jag inte heller om det är värt
att ta ett recept från internet... Skulle vart andra bullar om
jag hade de receptet som jag och Lotta brukar göra efter när vi är i byn....
Äh, jag tror jag gör mig en förbannad socker kaka ändå !


Kommentarer
Postat av: tina

vad kul att bebin kommit : )) alltid så spänko!



hää, jag hade ocksp behövt en sockerkaks form.. blir jua ldrig av att köpa.. Men gjorde tigerkaka i helgen, å då la jag bara i en ungsform :P men den slank ner ändå;P

2009-04-28 @ 19:23:25
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0