bilder.....

Good monks !
Idag känner jag mig verkligen bättre än igår !
Men har ännu ont i halsen och är hostig och skallen känns lite tyngre än vanligt.
Men så farligt är det inte, jag överlever.

Imorgon får jag återvända till byn ! :))))))

Äntligen vill min dator ta emot bilder från min kamera !
Så jag ids inte skriva mer, lägger in bilder från senaste tiden istället:








Valpen Big som jag hade några dagar... Så söt !












Någon hade ätit lakrits....




Asså, Nina och Saga sitter aaaaldrig vid datorn......









Bilderna från byn sätter jag in senare eller imorgon.
Adjöss !

Kommentarer
Postat av: Miaa

Saga är så gullig =) Vad jag längtar tills min lilla modell kommer ut =)Lär ju knappast hända idag.

2009-04-15 @ 13:44:10
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: NIna

JAG är så gullig!" hahahaha.Måste framkalla bilderna vi tog när hon satt på byrån så fiina

2009-04-15 @ 21:58:06
Postat av: Anonym

jaaa gör det du Nina : )

2009-04-15 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0