snart är det natt

Saga gillar mig inte mer. Hon säger bara Dotta. Skitunge.
Jag ska bara säga Nina, ska inte vara med Saga nå mer ! Åh nej !
Tänker iiiinte leka bip, bip, bip med henne nå mer.
Tänker aldrig mer säga : Ah mäh, vad göööör du ?
Nä. Inte efter idag. Nästa gång jag ska till björkplan
så ska jag se till att Nina skickar iväg ungen till nån annan.
Så de så !

Mhmm... vette fasen vad jag ska skriva asså.
Jag vill ha en bebis, inte just nu och inte om 9 månader.
Men för första gången på länge så vet jag att jag verkligen vill ha en/två nångång.
Har vart skeptisk tidigare. Men efter att jag såg Saga och Ella leka k a k a
så kändes det som att, jag vill också.
Förut kändes det mer, ja men det är väl lika bra att skaffa ungar
så man slipper vara ensam om man blir gammal en dag.. Ungefär.
Men nu vet jag det och nu vet ni också det.

Var roligt att få vara med min storesyster idag : )
Ibland när vi vart borta från varann ett tag så vill jag
vara ensam med hon, ja det gör inget om Saga och Johan
är i knutarna men jag gillar att ha egentid med min Nina ibland : )



Svårt att hitta en bild på Nina när hon är helt vanlig : D

Nu skriver jag alldeles för mycket. Förlåt mig !
G´natt

Kommentarer
Postat av: tina

1:a bilden - Där har du såååå GRYMT snyggt hår! perfekt volym! Snygg färg =)



jess.. kul med kids^^ Typ alla skaffar dem nu också :P Så det är bara å fixa;)

2009-04-21 @ 08:26:51
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0