14 augusti 1987...

...ja, då föddes det en liten (stor) flicka på 3930g, tror jag. (?)
Föddes på gällivare BB efs Kirunas BB hade sommar stängt just då.
Mamma höll på att baka kanelbullar men hann tyvärr inte baka klart dom på
egen hand, här var det en annan bulle i ugnen som ville ut ; )
Den tjej som kom ut fick heta Lisa och det var jag : )
Mama säger att jag är hennes lilla kanelbulle, därför jag har bruna ögon också..
Nu har denna lilla bebis blivit stor, 22 år idag, grattis till mig !
Imorse när jag vaknade hade jag fått 2 sms, av mor och Fia,
när det stod grattis hängde jag inte riktigt med men kom snabbt på,
justja, jag fyller ju år....
Jag har ju inte räknat dagar precis, jag fyller ju som sagt 22, inte 8.
Fast jag har jobbat har jag haft en TOPPEN dag !
Alla som kom ihåg min födelsedag har gjort min dag ännu bättre !
Jag blir så glad av alla grattis, det räcker gott och väl som födelsedags present för mig.
Det värmer allra mest.
Det där med att få presenter, det gillar jag inte riktigt.
Gör mig hellre glad med era ord, det värmer så mycket mer !
Som sagt så fyllde jag ju 22, inte 8 ; )


Kommentarer
Postat av: morsan

Ja lilla kanelbullen, roligt att din dag varit bra!

Gödnatt, jag älskar dig- dröm vackra underbara drömmar

2009-08-14 @ 21:43:09
Postat av: vi som var på ANNIS

Grattis..........

2009-08-16 @ 01:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0