god natt

Hå-håjj, jajja... Jag känner mig  inte allt för trött.
Måste varva ner lite innan jag hoppar i säng,
sen kommer jag nog somna som en stock, fast jag inte känner mig speciellt trött.

Både igår och idag har jag inte ätit annat än knäckebröd och leverpastej.
Har bara vart sugen på det och inget annat, konstigt,
för jag brukar vara sugen på mat-mat, att ni vet den !

När jag jobbade förmiddag hade vi himla skoj.
Jobbade med E & I, båda tjejorna är så kul att jobba med !
Jag får skratta mycket med dom, det är viktigt att ha kul på jobbet också ; )
Imorgon är ju min sista dag där, känns tråkigt.
Har trivts så bra där den här sommaren.
Fått lära känna nya människor, haft kul och kommit på hur mycket jag tycker om att jobba!
Fast det inte alltid är världens roligaste jobb, men det har inte spelat så stor roll
när jag har fått jobba med så fina människor.

Ska fejsbokka lite innan jag lägger mig, orkar nog inte kolla klart snuten i hollywood...


Så snygg : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0