Hallå där ute !

Slutat jobbet för dagen, så skönt !
Imorgon samma pass igen och sen är jag ledig onsdag-torsdag !
Jag längtar.... !
Fast jag har haft jätte kul på jobbet, det är ju inte det de är frågan om,
det är frågan om att jag vill sova ut !

Snart ska jag sätta kläderna på och knata ner mot Ninni.
Stannar jag här hemma kommer jag somna och det vill jag inte ännu
för då kommer jag inte kunna sova tidigt ikväll och det vill jag.
Sen när jag kommer hem från Nina så ska jag spela sims,
blev så sugen på det igen när jag och min jobbar kompis
pratade om spelet idag.
Börjar jag spela nu så kommer jag inte komma iväg till Nina....
Kanske börjar spela och somnar vid datorn som simmarna somnar vid matbordet ?
Haha.
Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0