hej å hå

Såja, då har jag hunnit kolla en film på min "rast" också...
Minns inte just nu vad den hette, den gick på trean nyss i af...
Jag bölade ungefär hela filmen... typiskt mig.
Jag är så jävla känslig, blir rörd väldigt lätt, det är lite skämmigt att vara så ibland.
Tur att jag kollade denna film ensam ; )

Jag minns inte riktigt vad vi pratade om, jag och mina systrar.
Kanske var när Saga sa med världens sötaste röst :
"Mommo, inte röka " (ja efter att vi lärt henne den meningen)
Ja, då blev jag och Lotta väldigt rörda men inte Nina,
undra vem som är gravid egentligen ? Haha...
Inte då jag och Lotta, vi bara är såna.
Nina min storesyster väntar en till liten knodd, för er som inte vet det.
Jag är så glad att jag ska få ett till syskon barn, att Saga ska få ett syskon
och att Nina & Johan ska få en till liten älskvärd unge : )

Hörde jag åskan ? Näe, det kan inte vara möjligt.
Det var i af något som lät väldigt högt....
Öppnade balkongen, det var åska :DDDDDDDD
Första åskan jag hört i sommar !
Jag älskar åska, fast jag har respekt för den med...
Hej då....


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det var åska i luften för Ante var hit och sa det.......han ba: pappa stänga teve och jag ba:ja ska inte stänga teven jag vill att den ska gå sönder och han ba: ja ringa 112 polisen hämta dej och jag ba: jaha ska polisen hämta mig för att jag inte stänger av teven när det åskar?? hahahahaa

2009-08-15 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0