hujedamig !

Igår var sista dagen på årets sommar jobb, litr tråkigt och lite skönt.
Slutade 16:3o igår och när jag kom hem var jag så slut, sliten, död.
Jag har nog aldrig varit så trött som igår, utan att vara sjuk, bakis eller nått sånt.
Soffan var min vän ända tills jag och Tony gick och la oss, ca klockan 19:3o....Haha.
Vi låg vaken en stund sen vaknade jag klockan nio av att min snus rann,
hade somnat med en prilla i käften, inte så ovanligt men jag trodde jag tog ut den innan jag somnade.
Jaja, vaknade vid halv åtta imorse och har dragit mig till nu.
Så gott jag har sovit ! Sov så skönt så skönt.
Igår när jag åt hårtbröd när jag kom hem så orkade jag inte ens hålla mackan
i handen under tiden som jag käkade... Helt sjukt trött var jag !
Men ack så underbart skönt det var att sova, har ju nästan sovit i 12 timmar.....

Idag känns det som att jag har tusen saker jag vore göra...
Ska bara ta de lungt nu nån timme, i soffan och vara med min kära vän teven : )

Heippa !
Bjuder på gamla bilder efs jag inte kan ge er nya...
Här är en av Trojas valpar, detta är den förstfödde...sötnos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0