ljugarinna

Hähä, inte blev de go´natt ännu inte...
Nattade bara min fina karl.
Men snart (om jag inte fastnar här som vanligt) ska jag lägga mig.
Är trött fast jag vaknade så sent idag.

Tidigare idag så satt jag här vid datorn (nähä?) och kom på en sida
jag skulle kolla på, hann gå si så där 3 sekunder så glömde jag bort vad jag skulle göra !
Det har stört mig hela dagen !
Men nyss när jag satt i soffan så kom jag på vilken internät sida det var jag skulle kika på.
Vilken lättnad alltså !

OBS ! Jag är så irriterad över att jag inte kan fota med min kamera....
Ändå glömmer jag be Tonne försöka få ut den där lilla biten av minnes kortet från datorn...
Så irriterande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0