måndag

Var nyss på "stan" med Nina, Lotta & Saga. Käkade på safari,
bröt min knäckebröd-leverpastej kost på fjärde dagen.
Jag började känna mig lite för svag.
Är väldigt trött idag, armarna är tunga och orkar inte med allt för måna knop.
Känns som att inatt var första gången på hela sommaren som jag verkligen sov ut.

Jag vill ha nya skor ! Men här i Kiruna helvetet finns ju ingenting !
Inga kläder, inga skor... Nej nej här finns bara malm.
Hittade ett par skit jävla snygga skor i Lule, men då var jag för fattig för dom
och skulle ju på IKEA efter det, så dom fick bli kvar i den där affären....
Önskar att dom kommer på junkyard.se i af.... Då skulle jag bli lycklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0