nu blev det kväller

Cirka en timme om dagen på  ca 1 och ½ vecka har jag träffat min Tony.
Fast, det kanske är lika bra så vi inte hinner tjaffsa så mycket : p
Ja, här i huset hör tjaffs till vardagen. Kan vara ganska roligt ibland.
För jag har oftast rätt... haha.

Känner mig som vanligt, nu för tiden trött.
Kanske vore jag gå och sova. Har ju inget annat att göra än att gnälla här på min blogg
ändå så, kanske är lika bra.
Så sover jag mycket bättre när jag sover brevid min älskling.
Alltså om jag går och lägger mig nu så får jag ju sova brevid han en längre stund
än om jag lägger mig senare.
Ja, han har redan lagt sig. Nattade honom precis : ) Min lilla sötnos...

Jaja, bjuder väl på en gammal bild dårå...
Nina, Lotta, jag & Fia för 3-4 år sen... Vi såg så söta och allvarliga ut : )


Kommentarer
Postat av: nina

ahaha lotta och du värsta knubb-fejjorna

2009-08-20 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0