Oj oj oj då...

Vad jag har städat och jag har städat !
Nu är det ganska rent här, fett nice gummi bajs !
Jag tror det luktar gott här också... Det är bra ! Hahaaaaaaa !
Jag troooor att jag ska börja rensa ut gammalt skrot imorgon som bara ligger och drar damm.
Helt onödiga saker som vi bara inte orkat slänga och ligger intryckta i lådor och garderober.

Min belöning efter städningen skulle vara sims och glass
- glassen skippar jag, än så länge, är inte alls sugen på det,
meeen, man vet aldrig när suget dyker upp igen ; )
Ska lira lite sims snart när jag kollat runt på nätet lite...

Idag har jag vart lite lååååååg, inte roligt.
När jag jobbade hade jag en sån fruktansvärd kvinno värk så det var helt otroligt !
Tog 2 alvedon, det gick över efter kanske 5-10 minuter
men sen har det hoppat fram och tillbaka hela dagen, stackars jag.

Nu kom min rackare hem, han mår illa, stackars han också.
Nu ska jag kolla runt på nätet, sen ¨på dass och sen ska jag spela siiiims ! : D

g´natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0