onsdag 5 augusti 2oo9

God morgon !
Igår hoppade jag och Tony i säng redan innan klockan 23.
Vi sa god natt och jag somnade medesamma !
Jag sov ända till klockan 08:40, sovit gott som fasen
men känns som att jag sovit alldeles för mkt, så man bara blir mer trött.
Men jag ska inte klaga, sova är ju så skönt.
Har ont i axlar och händer/fingrar. (?)
Hoppas det går över tills jag börjat jobba 13:00.

Hade en rolig dag igår !
Han t om träffa min vän E en sväng innan hon började jobba natt.
Hur orkar man jobba natt föressten ?
Ni som gör det är så duktiga, jag hade aldrig pallat med det !

Ska fejsbooka lite innan jag duschar och käkar frulle...
Ett måste till frukost - mjölk !


Kommentarer
Postat av: peka

Nä jobba natt är fruktansvärt! Fattar inte heller hur vissa orkar. Jag jobbade en vecka, och höll på å döööö

2009-08-05 @ 10:29:17
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0