skenet kan bedra

Oj vad åskan hördes högt, så mysigt !
Jag slog fort av teven och datorn och drog ut alla kontakter, haha ; )
Slets mellan tankarna:
Men det händer inte mig och sen på program där alla säger,
vad som än hänt dom i deras liv,
jag trodde aldrig att det skulle hända mig/oss.
Så jag var beredd på att det kan hända mig, vad som hellst,
inte bara att jag kan få en blixt rakt i skallen, men allt kan ju hända, vem vet ?
Jag vet inte ens om jag lever imorgon, kanske dör nu medans jag skriver det här.
Eller ännu värre, att någon jag känner skulle dö, bli riktigt sjuk eller skadad.
Världen är ändå en hemsk plats fast den är så underbart fin också.
Man vet aldrig när man ska drabbas av hemskheter,
var beredda, visa alla ni älskar att ni verkligen älskar dom.
Jag är ju inte så bra på det jag heller, men alla kan förändras till det bättre.
Alla kan bli sitt bästa jag.

Hoff, jag skenar alltid iväg fast jag till en början bara tänkt skriva "hej"..
Jaja, en bild får ni som tack för besväret :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0