torsdag

Slutade klockan fem idag och är ledig imorgon,
fy faaaaan vad sköööönt det ska bli !
Nu väntar jag på att mina ägg ska bli klara så jag kan göra mig en äggmacka.
Smarrigt säger då jag !
Efter den smörgåsen så ska jag nog gå till min s-syster, mor är där, tjoho !
Min mor är här pågrund av att Troja (våran hund) blivit på smällen
av en by racka som hoppat över ett väääääldigt högt stängsel och gjort Troja gravid....
Troja ska få slippa föda hundra-sjuttio-elva valpar igen...
Stackarn har haft valpar senast i vintras och hon kan ju inte säga själv
att hon inte vill ha valpar, men jag tror nog att hon avstår.....

Snart är mina ägg klara, fyfan vad gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0