Anna Anka är cool !

Jag har ett jobb som är mitt... mitt mitt mitt.
Jag är ingen vikarie, lalalaaaaa jag är så glad.


Köpte mig en tung stav idag, ett piercing smycke alltså.
Tappade bort mitt i somras och har inte haft nått i tungan sen dess.
Känns alltid mysko när man sätter in smycket igen...

Köpte även en tunika till världens sötaste syster dotter idag.
Tror hon kommer gilla den, hon kan ju det där med kläder redan ; )
På sant alltså.

Snart börjar min natt vecka, om ca 40 minuter.

Anna Anka hörs på teven bakom mig, fan att jag missar !
Börjar jag kolla nu så kommer jag sitta fast klistrad tills det är slut
och då kommer jag försent till jobbet och det är inte bra.

Alla stör sig på henne så mycket, men inte jag.
Jag tycker att hon är stört skön och jäkligt frän !
Visst, hon tycker lite "konstigt" om vissa saker men alla
är vi olika och hon vågar verkligen säga vad hon tycker,
tummen upp för sveriges egna Anna Anka !
Hon är underhållning : )


Kommentarer
Postat av: mammm

GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET!GRATTIS TILL JOBBET! puss o kram o du, hon heter snart Anna född Anka eller?

2009-12-21 @ 21:24:30
Postat av: mammam

äch nu skrev jag fel, inte född Anka utan före detta ANka

2009-12-21 @ 21:25:07
Postat av: lotta

jo dehär med matgrejen, inte för att det är nåt viktigt haha, men jag skrev att jag inte är i samma behov av att knapra på nåt när jag har mkt mat, men när jag har lite mat så vill jag ha nåt hela tiden :P

2009-12-22 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0