bubbleroom.se

Kollade på bubbleroom igår och såg massa kläder som
jag ville ha och tänkte att jag kan ju kolla lite i af...
Jag kan ju ändå inte köpa tänkte jag.
Men så slog det mig att det kan jag visst ! Haha.
Jag har ju jobbat och tjänat pengar då får man köpa kläder : )
Väntar på ett paket från h&m som vore komma nu i veckan.
Kom även på igår att jag inte äger några jeans ! Vafaaaan...
Alla vore ju ha jeans, ett par i af.

Detta beställde jag:

Tunikan beställde jag bara för att den var billig och lite gullig.
Ville ha dom här också med fanns bara i för stora storlekar.


Hoppas stolekarna passar...brukar ha otur när det gäller sånt här.
Jag får hålla tummarna.
Nu måste jag dra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0