give me some mat

Voi perkele. Är sugen på både pizza och hamburgare m. strips.
Vad gott det hade varit. Hörde att man kunde beställa
fyra små rätter i tuolla grillen, om jag inte minns helt fel.
Pizza, hampis, strips och... hmmm... nånting till.
Men dom som hade ätit det tyckte inte att det var så där överdrivet gott.

Jag hade i af velat klämma i mig en massa fettigt just nu.
Och en kall 33cl cola, mmmm.... : )



Denna burgare har jag beställt en fylle natt på väg hem för längesen.
När jag vaknade nästa morgon såg jag att jag bara hade tagit en liten, liten
tugga. Ni ser ju vars de fattas en liten bit. Haha, så är burgaren
helt ihop knycklad också. Vad har man för sig egentligen när
man är på fyllan ? Vem vet ? Och vem fan VILL veta ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0