Gott nytt år !

Det är ju det alla säger idag.
Menar ni att ni önskar att alla ska få ett bra år?
Menar ni verkligen det ni säger ? vavava ?
Nää, jag bara skoja, hihi, kul skämt.

Gott nytt år önskar jag till er alla.

Är ju som sagt i byn.
Har hälsat på hos grannen i flera timmar.
Jag gillar att sitta där i köket och bara prata med damerna.
När jag var liten sa kvinnan i huset att jag alltid var välkommen dit,
speciellt när min alkoholist till far var onykter. Evigt tacksam.

Vi ska nog dit senare ikväll också, det är tradition.
Blir nykter, skönt : )
Man kan dricka när som hellst på året och det nya året ska
inte börja med en rejäl baksmälla. Ska bli en ny tradition för min del.

Är glad för min kompis, JUST DO IT säger jag till DIG ! ; )

Ha en bra kväll och ta det lungt, du kommer ändå inte känna dig
snyggast och bäst imorgon heller.

Snart pizza, också en tradition vi har här i byn. (jaja, 3 hushåll i af)
Hemma gjord, givetvis.



År 2010 imorgon då, eller efter klockan 00:00.
Det känns som att det kommer bli ett bra år : )
Jag är positiv.


Kommentarer
Postat av: Miaa

Gott nytt åt! Hoppas det här året blir ditt bärsta hittils :) eller nått i de stilen :)

2010-01-02 @ 11:52:36
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0