jag är så trött

Voi perka palo vad jag har sovit länge inatt.
Jag gick och la mig lite efter tolv och vaknade kl 11.
Jag har sovit som en stock och fick en chock när jag vaknade
och såg att klockan var 11. Hade räknat med att jag högst
skulle sova till 10, perkele. Hade kunnat sova mer men jag tvingade
mig själv att inte somna om. Jag som trodde jag skulle ha
en halv ledig dag. Kommer inte hinna göra den där jäkla soppan heller.
Eller jag orkar inte ta mig tid till det. Känns som att det är fredag idag.

Jag längtar till måndag, då är jag ledig igen : )




Har även hem längtan till byn igen...


Kommentarer
Postat av: lotta

åka byn nästa vecka? med mig? med buss?

2009-12-03 @ 13:46:43
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: mor

jaa pom ;-) snygg bild/vy över byn

2009-12-03 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0