lös snus

Jag knådade just en prilla som jag snodde av min boyfriend.
Ooh så gott det var att ta en gammal hederlig.

Jag blev helt plötsligt sugen på lööööös.
När jag började snusa så snusade jag först grov lös,
gick vidare till ettan lös och sedan insåg jag att mina
två snusar väninnor S & K gått över till tönt-snus-bänken,
ettan portion. Jag tyckte dom var dumma som övergav lös snuset.
Jag blev sur påriktigt på dom.
Tyckte portion snus smakade skit.
Tebbade en prilla av brudarna och då avslutades mitt
förhållande till lös snusen och jag inledde ett nytt med ettan portion.
Var jobbigt att snusa lös i skolan och så var det skämmigt att visa till
alla att jag snusade.Hoff, har snusat i snart 8 år :s
Lite ångest med tanke på att tänderna får en ful färg och
hur många kronor har jag inte lagt på mitt beroende av snus!?
It´s fucked up Daisy.



Mommos hand.
Mommo slutade röka hux flux för nått år sen och nu
snusar hon ettan portion, precis som jag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0