Spotify, Lisas musik

  • Jag har gjort en egen låt lista på Spotify, Lisas musik, som vi betalar
    för varje månad, jag älskar denna uppfinning.
    Det känns bra att man lyssnar på alla låtar lagligt också.

    Jag har insett att jag har väldigt blandad musik smak.
    Här ska ni få se vilka artister som får äran att vara på min
    egen lilla Spotify lista:

 

  • Beyoncé
  • Black eyed peas
  • P!nk
  • Leona Lewis
  • Alicia Keys
  • Lady Gaga
  • Willy Clay Band
  • Rise Against
  • Sunrise Avenue
  • Nickelback
  • Kelly Clarkson
  • Cher
  • Bonnie Tyler
  • Metallica
  • Hammerfall
  • Bruce Springsteen
  • Kenny Rogers
  • Timbaland
  • Tracy Chapman
  • White Lion
  • Cheryl Crow
  • Kid Rock
  • The Sheltons
  • Dixie Chicks

    Det var dom... Ni får jätte, jätte gärna tipsa mig
    om bra låtar, grupper, artister, okej ? : )
    Jag får alltid black out när jag ska komma på fler låtar....
    Sitter redan med täckisar... Tror jag går nu...
    Hej då, sov gott alla som får sova inatt ; )


Kommentarer
Postat av: Helena

The Baseballs!

2009-12-23 @ 10:05:38
Postat av: elin

Ja! Baseballs - Strike är en bra skiva. & Ryan Adams måste du också ha där... typ Harder now that it's over, Nobody Girl, Let it ride osv... :-)

2009-12-23 @ 12:38:13
URL: http://tjusning.blogg.se/
Postat av: nina

jaa detvar så dom hette.hörde enlåt men visste inte vad fanskapen hette.

2009-12-23 @ 16:07:18
Postat av: lotta

jag har precis samma problem.. direkt jag ska komma på nåt att lyssna på så är det bara tomt i hjärnan haha.. och så är jag inte så flitig på att hitta ny musik.. så det blir aldrig något nytt:P

2009-12-24 @ 22:21:02
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: åsa

betalar du för din spotifyy? har du premium? jag har min for freeeee :D

2009-12-24 @ 22:26:54
Postat av: lisa

Okeeej, ska lyssna vad det är för typer... :) Tack !

2009-12-25 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0