14 januari 2009

Åh, inatt sov jag inte så gott som jag gjort som senaste nätterna,
skulle aldrig skytit med att jag sovit så bra.
Meeeen det är inte hela världen : )
Vaknade nio idag, min nya tid att vakna,
eller ibland vaknar jag t om klockan åtta,
så jävla skönt att vakna i tid och inte bara sova sova sova.

Fick ett gulligt sms av mama idag, tackar.
Men jag har inte många kronor på kortet så jag orkade inte svara : )

Justja, Alla hjärtans dag idag...
Ska inte göra något löjligt av dagen.
Födelsedagar, julafton och alla dom där dagarna känns så...fel.
Jag tycker inte att man ska ge presenter och bete sig speciellt
bara för att det är en dag som säger det, jag tycker man
istället kan ge en present till nån man tycker om en helt vanlig dag,
det är nog mer uppskattat och då tycker jag man visar
mer att man bryr sig än att ge nått på tex julen eller födelsedagar,
då är det ju som ett "måste" och då är det inte lika kul att ge.
Fast med julafton gillar jag att man samlas och har trevligt ihop,
men den där biten med julklappar är bara för barn.
Det tycker iallafall jag.
Nu ska jag torka mitt nyduschade håååår.

Ha en bra alla hjärtans dag ni som firar !



Kommentarer
Postat av: Nina

nä nån födelsedagsprella får man ju aldrig av dej din snålis :P

2009-02-14 @ 12:54:11
Postat av: ...

januari? nog är det väl ändå februari?

2009-02-16 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0