25 februari tvåtusennio

  • Idag har Sigvard och Sivert namnsdag.

Idag vaknade jag typ tio över sju och kunde inte somna om,
men låg och drog mig i säkert en timme, det är sköööönt.

Idag ska jag och Tonne göra pizza, mm, längtar.
Ska nog gå på konsum snart och köpa lite frukost och MJÖLK såklart.
Eller kanske att jag städar först och går sen till konsum,
då har jag ju som en hållhake på mig själv... Smaaaart Lisaaaa.

Igår var jag, Nina och Lotta hos Peka och Dalle en sväng,
dom har det så fint hemma med nya fina tapeter och nya fina saker
så jag blev lite svartsjuk och vill råna en bank,
ska nog göra det efter konka...
Igår hade jag så roligt, det är kul.

Saga tycker att det är kul att springa omkring på jysk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0