bla bla bla

  • Idag har Evelina och Evy namnsdag.

God dagens !
Här sitter jag och har nyss sminkat mig, duschat,
städat lite och ätit frulle, väntar på att Saga ska hälsa på.
Bra att man har en kompis i af : D
Tro vad vi ska hitta på... Vi ska iaf gå ut en sväng,
man måste gå ut när solen skiner annars kan man få jätte mkt ångest.

Igår köpte jag en ny mascara, den var jätte bra.
Den jag hade innan var så rutten så det kliade i ögonen på mig.
Jag skulle vilja slippa sminka mig.
Jag önskar att jag hade fin hy, att jag hade ögonbryn
och Tonys ögonfransar och att jag inte hade några löjliga fräknar !
Tjockt vackert hår och en söt liten knapp näsa hade ju inte heller suttit fel...
Fast å andra sidan är jag nöjd med mig själv,
jag duger ju,
men jag vill ändå ändra några saker...
Oj, vilka hemska problem jag har...
Jag vet att det finns mycket värre problem i världen,
men dom kan jag ju inte göra så mycket åt,
jag kan ju börja med att jag själv mår bra,
sen en dag ska jag också försöka göra världen
till en bättre plats att leva på...
Ja, skicka pengar och sånt till fattiga barn.
Jaja, vi ser hur det blir med det,
jag slutar skirva nu.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja du är så fin så du vet inte :)

2009-02-12 @ 12:35:04
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: lisa

nä du Nina, nu måste du verkligen ta frisk luft : D

2009-02-12 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0