duktiga lisa

  • Idag har Anselm & Ansgar namnsdag.

Idag började jag med att ta en promenad, innan frukosten,
det ska visst vara bra. Det känns bra.
Men måste erkänna att jag har en satans dålig kondition.
Fast jag ska ju bli bättre, det har jag ju lovat mig själv.
Jag vill ha min hund nu, så den kan dra ut mig så jag verkligen måste ut.
Jag vill ha min Grand Danois nu som ska vara en gul hane och heta Billy !
Jag är så sjukt fascinerad av denna ras, helt kär.

Längtar tills Tony kommer hem så vi kan spela LITTLE BIG PLANET !  : D
Eller så kan Fia komma och bo med oss
så jag kan spela med nån under dagarna oxå? : p


Kommentarer
Postat av: fiia

ja skaffa din hund å jag min betty så kan dom bli bästisar:) tänkte faktiskt att jag kan komma å hälsa på men sen när jag räknade kom jag fram till att jag har pengar just å precis så jag tar mig dit å hem sen igen :)ahha

2009-02-04 @ 12:15:45
Postat av: lisa

jaa för fasen, men hur ska dom kunna bli bästisar när ena bor i pite å andra i kiruna ? De är ju en sak med oss, men jag vet inte om hundarna fattar det :p synd att du inte har peningar, jag har inte heller så många kronor, så synd om oss : D

2009-02-04 @ 14:50:07
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0