fredag

  • Idag har Doris och Dorotea namnsdag.

Inatt drömde jag att ett rymdskepp kom och hämtade bl a mig och Fia från byn,
tror dom skulle döda oss. Vi åkte upp i rymden till en planet och där fanns aliens.
Alla militärer visste om att det fanns liv på andra planeter.
Dom hade också en stad. det var läskigt. Har drömt en massa knäppa drömmar inatt.

Imorse när Tonys klocka ringde så sa han:
-Ååh vad trög jag är som har ställt klockan att ringa på en lördag.
jag:
-Men det är fredag idag...
-Ååh, vilken tur, jag stängde av larmet och tänkte fortsätta sova...

Han var lite borta tror jag....

äh, nu vet jag inget mer..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: tack, kul att du gillade den ;P

2009-02-06 @ 17:18:28
URL: http://issiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0