frimärken

  • Idag har Ella och Gabriella namnsdag.

Igår gick vi och la oss innan elva och jag kunde fan inte somna !
Låg flera timmar vaken, jag hade så mycket att grubbla på...
Så tänkte jag; Dumma Lisa, tänk under dagarna istället för fan !
Så nu måste jag tänka om dagarna istället så man kan sova om nätterna.
Men på senaste tiden har jag somnat jätte snabbt så jag blev extra irri igår.
Men jag vaknade klockan åtta idag ändå, SÅ DUKTIG TJEJ ! haha

Idag ska jag jobba 4 timmar...
Wohooo, kan ni inte ge mig 12 timmars skift istället ?
Jag skulle behöva massa frimärken !
Men jag har fan inte råd ! Haha, måste väl vänta med det då, skiiiit korv.
Äh, nu ska jag.... göra nått annat

Jag saknar mitt po-po-po-po-poker faaaaace ;p
Det är alltså du Fia.


Kommentarer
Postat av: fiiia

hihi po po po po pokerface :D saknar dig oxå:)

2009-02-19 @ 10:19:18
Postat av: looottaaa

jag har massa frimärken!! fick på posten nångång i sommar :P bara att komma och hämta! för jag tror inte jag slängt dom

2009-02-19 @ 16:08:16
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0