jag vill inte vara rik

Igår när jag skulle sova så tog det många timmar innan jag somnade
för jag mådde så dåligt, bakis som in i helvete och kunde inte vända
på mig för då skulle jag ha spytt.
Låg som vanligt och tänkte på en massa saker.
Tänkte på några (viktiga) saker jag ska göra idag, (en av dom sakerna har jag redan gjort)
Måste verkligen göra det, jag får inte glömma bort det,
för då blir jag arg på mig själv, jag är jätte duktig på att glömma saker by the waaay.
Inatt kom jag på att jag är så lycklig just nu,
jag har verkligen allt !
Eller, det enda jag saknar är ett jobb, men annars har jag verkligen ALLT !
Jag vill inte vara rik.
Jag vill inte ha en massa miljoner. Det vill jag verkligen inte.
Jag vill bara ha pengar så man klarar sig och kan köpa lite saker när man känner för det
och att kunna resa nångång per år.
För vet ni, jag är redan mångmiljonär,
alla ni människor i mitt liv gör så att jag känner mig rik,
ni gör mig lycklig !
Man måste lära sig att uppskatta det man har och INTE beklaga sig över det man inte har.
Det senaste året tycker jag att jag växt jätte mycket som människa
och jag ska fortsätta gro och leva ett liv i lycka,
alltså på dom sätt som jag själv kan påverka.
Oooh, some deep shit blev det, haha...

Sen måste jag bara en gång för alla säga att jag är helt galen i min Tony !
Han är guldvärd. Jag hoppas med hela mitt hjärta att det alltid ska vara vi två,
att vi alltid kommer göra varandra lyckliga och att han kommer vara
far till mina barn. Vi är bra för varandra. Han är min drömprins.

Jaaa... Less is verkligen more.

Idag har föressten Fanny och Franciska namnsdag.


Kommentarer
Postat av: ninna

Ja men då vet jag om jag vinner massa miljoner behöver jag inte tänka på dig .-D heheheeee

2009-02-09 @ 16:25:11
Postat av: lisa

nee men du kan göra så jag får 10-20 tusen kronor i månaden, helt okej för mig : D

2009-02-09 @ 17:24:37
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaså jaha du menar så du.............jag ska tänka påsaken men detbästa voe ju att du inte fick nåt.köper 300kg frukt/månaden ist till dej

2009-02-09 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0