little big planet

Igår hade jag och min älskling en svin kul dag !
Längesen jag skrattat så mycket som jag gjorde igår.
Tony beställde ett nytt spel förra veckan till ps3 och när vi spelade
det först så tyckte vi att spelet söööööög
och vi fattade inte alls hur det spelet kunde vara kul,
för det var en massa folk som skrivit på internet sidor
att det spelet var skit kul och att folk tillochmed hade blivit beroende av det.

Men vi hade inget att göra så Tony tvingade mig att spela.
Vi spelade flera timmar och nu älskar jag det där spelet !
Den är verkligen så rolig så att man bara sitter och skrattar,
kanske är det därför folk blir beroende av det?
Det är så jävla kul och det var det första jag tänkte på
när jag vaknade idag var vårat roliga spel !



Inatt vaknade jag av att Tont drog i mitt hår,
inte försiktigt på något sätt.
Jag bah:
-Aaaaaj, sluta, det gör ont.
Så släppte han och vi somnade om.
Haha, jag undrar vad han drömde.

Kommentarer
Postat av: tina

det är ju sviin kul det där spelet! så kul med alla fula miner man kan göra med gubbarna

2009-02-02 @ 16:37:34
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0