skiiiiit

  • Idag har Alexandra och Sandra namnsdag.

God morgon, god morgon !
Jag har just kommit ut från duschen,
fy faaan vad det är jobbigt att duscha ibland, för det mesta..
Jaja, inte alltid, men håret är så jobbigt att tvätta,
skönt är det ju också, men mer jobbigt,
eller nä,
tillslut brukar det vara så skönt att duscha så man står där i evigheter.
Men idag var det jobbigt hela vägen... Hehe.
Jaja, då har jag duschat mitt hår för några dagar framöver, sweeeet.

Ska jag försöka vara seriös och duktig idag igen ?
Mm, jag tror det är lika bra.

Justja, igår var jag med Nina och Saga, det var roligt !
Vi kollade på hästarna på stallet, jag fick lust att börja rida igen.
Fast nu när jag är lite äldre är jag nog lite rädd för hästar,
för fy fan vad stora dom är ! Hur vågade man förut ?
Men de är så himla kul att rida, måste nog lära mig en dag, igen...

Äh, nu vet jag inget mer, adjöss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0