Saga fick en till moster dag

Idag blev det några timmar med Saga.
Vi promenearade från mig och mötte Lotta vid hjampis.
Vi gick på stan, på Safari och fikade, igen...
Nu ska jag inte äta ute på länge igen.
Saga tyckte nog att det var roligt att se folk,
för hon satt hela tiden och glodde och
tjuvlyssnade på andra människor, hehe.
Blev en lite kortare moster-dag idag för jag och Tonne
åkte till hans moder och fader och kunde inte ta med Saga
för hans mamma är allergisk, nä jag bara skoja,
vi kunde inte ta med hon för att vi inte har någon bilbarnstol,
eller vad det nu heter, det var inte för att dom inte hade
någon baby mat stol ; )
Saga sa LISA idag, helt korrekt, inte Dita eller så,
hon sa LISA, det är kul : )
Till promenad sa hon NINA, haha, lite roligt...

Här ska ni få några bilder från våran dag:

Hahaha, så rolig min på Saga på bilden nedan..










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoja, vilken liten trollunge :P

2009-02-12 @ 20:06:53
Postat av: Nina

Hahhaah vilka gulliga o orligabilder :) knyckte somvanligt..... hon sa at ni haft roligt idag :)

2009-02-12 @ 20:30:15
Postat av: lisa

haha jaa, vi hade himla kul :D

2009-02-12 @ 20:31:48
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0