härlig dag

  • Idag har Frida och Fritiof namnsdag.

Nu är jag hemma igen.
Promenerade till storesyster idag,
jag hade massa kläder på mig så jag frös inte
och då var det jätte jätte skönt att vara ute i kylan.
Lekt med Saga och Nina hela halva dagen
och kollat på lite när Nina tvättat kläder.
Undra om hennes lakan är kvar fast i mangeln, hahaha.
Peka kom också till Nina, det var roligt,
men jag var tyvärr tvungen att fara så jag skulle få mat i magen för dagen.
Ja, för jag och Tony åkte till hans mor och far och åt deras goda mat.
Vi är lite fattiga så det är tur att det finns någon som bjuder oss på mat : )
Haft en mycket bra dag och känner mig glad idag.

Bilder förståss....









Sluta fota nu moster !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0