lördaaaaaaaaag

  • Idag har Hilding namnsdag.

Hilding, vilket gulligt namn, Hilding, Hilding....

Idag vaknade jag fasen kvart i åtta !
Det är som att jag vet när klockan är åtta-nio på morgonen
för det känns som att nån väcker mig, inte att nån ruskar om mig,
men det känns som att jag har en klocka i huvudet som
ringer varje dag klockan åtta eller nio.
Hoja, jag skriver varje dag om när jag vaknar,
men de är bara för att jag är så stolt över mig själv
att jag vaknar så tidigt nu för tiden : )

Inatt drömde jag att jag och några Merta människor åkte
båt i en flod/älv som gick förbi Sundsvall.
Båten var stor och metallig och hade inga kanter.
Det kom ett gupp eller en våg så sa nån att jag skulle hålla i mig,
så gjorde jag inte det, så ramlade jag och Dogge i vattnet, det var jätte strömt.
Vi åkte okring och kunde inte styra oss själva,
Dogge höll i mig för han var så rädd, jag blev arg när han höll i mig,
för det gjorde det ju svårare för oss att ta oss till land,
men tillslut kom vi i land och jag drack alkohol sen och var på nån fest,
sen skulle jag promenera från Sundsvall till byn, det tog bara en timme,
jag fick med mig en hund som inte var min, en Grand danois : )
Aah, var läskigt att nästan drunkna...

Alltså, jag har för mig att Tony har hållt på att ta på
min ansikte inatt, måste fråga han när han vaknar
vad tusan han pysslat med...

Här Nina & Saga ska ni få bilder som visar att Pippi har det bra här.
Hon har hittat en kille också..




Så klart var hon tvungen att visa hur stark hon är.....


Kommentarer
Postat av: ninaNina

ååå bus pippi!!!!

2009-02-21 @ 11:10:01
URL: http://ninokalainen.blogg.se/
Postat av: lotta

HAHAHA!!! bilderna var roliga, hahaha

2009-02-23 @ 22:16:11
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0